ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای ارتباط بیش‌تر با ما و باخبر شدن از همه‌ی رویدادهای روزانه و تخفیف‌های «کمد پازلی»، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ما را در اینستاگرام دنبال کنید. پیج اینستاگرام «کمد پازلی» را همین الان فالو کنید.

سال‌ها تجربه
سال‌ها تجربه

برند «کمد پازلی» | کمدهای چند تکه

«گروه صنعتی رستگاران» از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را با ساخت کابینت و کمد دیواری در شهرستان قرچک (تهران) آغاز کرد و در حدود ۴۰ سال (از ۱۳۵۵ تا ۱۳۹۵) به فعالیت سنتی خود ادامه داد؛ تا این که از سال ۱۳۹۵ تا امروز، با حفظ شرایط و اعتبار ۴۰ ساله‌ی خود، دامنه‌ی فعالیت خود را منحصر به تولید و عرضه‌ی «کمدهای دیواری پازلی» کرد.

به لطف خدا و به پشتوانه‌ی ۴۰ سال تجربه و داشتن یک کارگاه مجهز با ظرفیت تولید ۲ شیفت در هفته و داشتن یک فروشگاه بزرگ در قلب شهر قرچک توانستیم ایده‌ی «کمد پازلی» را به واقعیت تبدیل کنیم.

کمد پازلی | تولیدکننده کمد دیواری آماده نصب و قابل جابجایی و قابل حمل

چرا کمد دیواری «کمد پازلی» را انتخاب کنیم؟

کمد پازلی | تولیدکننده کمد دیواری آماده نصب و قابل جابجایی و قابل حمل

پس از چند ده سال تجربه در زمینه‌ی ساخت انواع کابینت‌ها و کمدها، از سال 1395 تمرکز خود را بر این گذاشتیم که کمدهایی تولید کنیم که هم قابل جابجایی داشته باشند و هم فرایند نصب کردن ساده‌ای داشته باشند. همچنین، با توجه به این که همه‌ی خط تولید خود را به صورت دو شیفت به تولید کمدهای دیواری پازلی اختصاص داده‌ایم، بنابراین، هزینه‌ی تولید کم‌تری را داریم و در نتیجه، شما قیمت کم‌تری را برای خرید کمدهای دیواری پرداخت می‌کنید. البته این را هم باید گفت که ما همه‌ی کمدهای دیواری را ضمانت می‌کنیم؛ یک ضمانت کتبی که می‌تواند خیال شما را از کیفیت راحت کند.

خرید بدون وسطه

شما به‌طور مستقیم از خود تولیدکننده خرید می‌کنید.

تضمین کیفیت

همراه با خرید، یک سال گارانتی کتبی را دریافت می‌کنید.

نصب و جابجایی ساده

همه‌ی کمدها قابل جابجایی و آماده نصب هستند.

مناسب‌ترین قیمت

قیمت پایین به دلیل ساخت با تعرفه دستمزدی است.

به بالا بروید
همین حالا دنبال کنید

پیج اینستاگرام

برای ارتباط بیشتر با ما و باخبر شدن از همه رویدادهای روزانه و تخفیف‌های «کمد پازلی»


Fatal error: Uncaught TypeError: strtoupper() expects parameter 1 to be string, null given in /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php:101 Stack trace: #0 /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php(101): strtoupper(NULL) #1 /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php(68): WP_Rocket\Engine\Optimization\LazyRenderContent\Frontend\Processor\Dom->add_hash_to_element(Object(DOMElement), 2, '<!DOCTYPE html>...') #2 /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Controller.php(149): WP_Rocket\Engine\Optimization\LazyRenderContent\Frontend\Processor\Dom->add_hashes('<!DOCTYPE html>...') #3 /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Controller.php(119): WP_Rocket\Engine\Optimi in /home/komodp/public_html/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/Engine/Optimization/LazyRenderContent/Frontend/Processor/Dom.php on line 101